BH ATOMX CARBON LYNX 6 PRO-S ER969
Działa ze wspomaganiem do 25 km/h
Rower elektryczny BH ATOMX CARBON LYNX 6 PRO-S ER969 jest zgodny z przepisami ruchu drogowego, co oznacza, że mogą Państwo jeździć z użyciem wspomagania elektrycznego maksymalnie do 25 km/h. Jest to bezpieczna i komfortowa prędkość zwłaszcza podczas poruszania się po mieście. Naturalnie, w dowolnym momencie możliwa jest dezaktywacja wspomagania oraz poruszanie się rowerem wyłącznie pedałując. BH ATOMX CARBON LYNX 6 PRO-S ER969 nie ma możliwości poruszania się z silnikiem bez pedałowania.
Najbardziej uniwersalny rower górski
BH ATOMX CARBON LYNX 6 PRO-S ER969 to rower elektryczny należący do kategorii Enduro. Według nas jest to najbardziej uniwersalna kategoria rowerów. Dlaczego? Rower ten posiada kąt główki ramy wynoszący . Jest to wartość znajdująca się pomiędzy kątem spotykanym w rowerach zjazdowych oraz w rowerach z kategorii All Mountain. Dodatkowo, możemy tutaj spotkać zawieszenie o skoku 160 mm a także koła w rozmiarze 27,5 cala . Na tym rowerze można wybrać się zarówno na jednodniowy trip lub dwutygodniowy bikepacking.
Lekka i prosta w obsłudze przerzutka
W rowerze BH ATOMX CARBON LYNX 6 PRO-S ER969 znajdziesz przerzutkę zewnętrzną Shimano Deore XT , która zapewnia precyzję zmiany biegów i łatwość regulacji. Dzięki temu, że obsługuje zewnętrzne zębatki, możliwa jest zmiana zestopniowania przełożeń w zależności od potrzeb użytkownika. Dodatkowo przerzutka zewnętrzna jest lekka i prosta w konserwacji.
Ogromne możliwości i pełna kontrola nad rowerem
Dzięki silnikowi centralnemu Brose Drive S Mag możesz dojechać praktycznie wszędzie. Silnik centralny to najbardziej uniwersalny i wydajny rodzaj silnika jaki montuje się w rowerach elektrycznych. Pracuje on płynnie i szybko reaguje na sposób pedałowania. Uruchomiony silnik działa jako integralne wsparcie dla rowerzysty, ponieważ przenoszenie mocy na koło odbywa się poprzez łańcuch. Na tym rowerze jeździ się dokładnie tak, jak na tradycyjnym jednak dużo lżej. Po wyłączeniu nie generuje on dużego, dodatkowego oporu. Wspomaganie działa tak płynnie, że po pierwszej przejażdżce stracą Państwo zainteresowanie tradycyjnymi rowerami. Silnik Brose Drive S Mag jest umieszczony bardzo nisko. Obniża to środek ciężkości całego roweru oraz korzystnie wpływa na zwrotność i kontrolę nad rowerem.
36 V system zasilania
Silnik roweru BH ATOMX CARBON LYNX 6 PRO-S ER969 jest zasilany napięciem 36 V , dzięki czemu napęd ma wyższą sprawność, a co za tym idzie większy zasięg w porównaniu do zestawów pracujących na niższym napięciu.
Solidne zasilanie roweru
Posiadając akumulator naładowany do pełna, mogą Państwo przejechać nawet do do 140 kilometrów na raz! Jego pojemność wynosi 720 Wh . Pracuje on na napięciu 36 V i został umieszczony wewnątrz ramy . Dzięki temu rower na pierwszy rzut oka, nie wygląda na elektryka. Akumulator jest wykonany w technologii litowo-jonowej. Nie posiada efektu pamięci oraz waży zaledwie kilka kilogramów. Można go doładować w dowolnym momencie bez obawy o zmniejszenie pojemności. Jest on zamykany na kluczyk (w zestawie), dlatego dostęp do niego będzie miał tylko właściciel. Jak go naładować? Za pomocą ładowarki dołączonej do roweru. Ładowanie jest możliwe zarówno z akumulatorem w ramie, jak też po wyjęciu go z roweru. Osoby zainteresowane informacjami dotyczącymi obliczania realnego zasięgu oraz parametrów dotyczących akumulatorów w rowerach elektrycznych zachęcamy do przeczytania artykułu pt „Ile kilometrów mogę przejechać na pełnej baterii?”, który znajduje się w naszej bazie wiedzy.
Podręczna i lekka ładowarka
Czas ładowania akumulatora (o pojemności 720 Wh ) do 80% w rowerze BH ATOMX CARBON LYNX 6 PRO-S ER969 zajmuje zaledwie kilka godzin. Ładowarka wagą i rozmiarem przypomina zasilacz do laptopa. Żywotność baterii wynosi około 700 – 800 cykli. Po tym czasie powinna posiadać około 60 - 80% oryginalnej pojemności. Ten akumulator starczy Ci na lata! Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj artykuł "Jak użytkować baterię w rowerze elektrycznym?"
Kolorowy wyświetlacz LCD i silnik wibracji
BH ATOMX CARBON LYNX 6 PRO-S ER969 został wyposażony w kolorowy wyświetlacz LCD z silnikiem wibracji. Ekran zamocowany jest tak, aby zawsze był dostępny w zasięgu wzroku. Ergonomiczny panel sterowania posiada wbudowaną diodę LED, która odpowiednim kolorem pomaga szybko sprawdzić jakiego trybu wspomagania aktualnie używamy. Dzięki wibracjom użytkownik otrzymuje potwierdzenie zmiany ustawień, dzięki czemu może łatwiej skupić się na jeździe.
Pełna kontrola nad mocą hamowania
Tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano SLX nie boją się deszczu oraz trudnych warunków. Będą w nich hamować mocniej i pewniej niż inne konstrukcje, a do tego nie zużyją obręczy! Zastosowanie płynu zamiast linki umożliwia płynną regulację siły hamowania co wypływa na bezpieczeństwo. Ponadto klocki w hamulcach tarczowych wystarczają na dłużej co obniża koszt użytkowania roweru.
Pełna amortyzacja dla największej wygody i prędkości
Dzięki jednemu amortyzatorowi jazda rowerem jest komfortowa. A dzięki dwóm to czysta przyjemność. Przedni amortyzator (Fox 36 Float Performance ) pozwala na szybszą jazdę z góry, dzięki doskonałemu tłumieniu drgań oraz dostępnej regulacji parametrów pracy.
Damper z prawdziwego zdarzenia
Tylny amortyzator (Fox Float DPS Performance ) w rowerze BH ATOMX CARBON LYNX 6 PRO-S ER969 doskonale pomaga w tłumieniu drgań nawet podczas zjazdów w najtrudniejszym terenie zwiększając komfort jazdy. BH ATOMX CARBON LYNX 6 PRO-S ER969 pozwoli Ci robić na rowerze rzeczy, o których wcześniej nawet nie myślałeś!
Właściwa wysokość siodełka, w każdej chwili
Używając rowerów MTB regularnie wyjeżdżamy pod stromy podjazd by następnie sunąć szybko w dół. Każdą z tych czynności wykonuje się lepiej gdy możemy dobrać właściwą wysokość siodełka. Podczas podjazdu – wysoko, a podczas zjazdu niżej. Właśnie dlatego pewien czas temu na rynku rowerowym pojawiła się kolejna innowacja – sztyca regulowana (ang. dropper). Dzięki niej podnoszenie i opuszczanie siodełka jest łatwe, płynne i może odbywać się w trakcie jazdy. Podjeżdżając wzniesienie podnosimy siodełko, aby noga pracowała w pełnym zakresie ruchu. A podczas zjazdu opuszczamy je, aby obniżyć środek ciężkości. Poprawia to także sterowność oraz minimalizuje ryzyko uderzenia się o siodełko podczas podczas jazdy. Regulacja wysokości jest możliwa za pomocą manetki zainstalowanej na kierownicy, a wewnętrzna budowa sztycy nie pozwala na obracanie się siodełka. Każdy kto choć raz spróbował jeździć ze sztycą pneumatyczną nie chce wracać do czasów gdy jej nie miał!